Direktlänk till inlägg 28 augusti 2016

S.U.N.D.A.Y <3

Av Madeleine - 28 augusti 2016 15:15

Dom flesta brukar känna nej det är måndag imorgon men jag känner tvärtom,en hel vecka utan dansen

men imorgon är dags igen,har också köpt snyggaste träningsbyxorna också då blir det extra kul liksom.

Har precis ätit och ville kolla på något medans jag käka men visste inte riktigt på vad. Kom att tänka på

det här nya programet Karlssons som går på trean,mest för att se om det är något att börja följa. Kollade

fem minuter sen satt jag och asgarva VAD I ALL SIN DAR ÄR DET HÄR? Jag ger det en chans,kolla väl

fem till tio minuter till men det vart bara tokigare,knasigare och konstigare. Man satt bara och skratta till

eller åt den här familjen men nu känner inte jag dom privat så tänker inte sitta här och döma dom men så

här på teve hörde dom inte hemma tyckte jag. Pappan och sonen bara drack öl och är biltokiga,dottern är

yoga och hälsa tokig (inget fel med det men sättet hon var på) och mamman det vet jag inte men när dom

visade hennes namn stod det Super kvinnan KNAS säger jag på det hela haha! Första och sista avsnittet

jag kollade på,blir hellre tvingad att kolla på dom här beverlyhills fruarna som också är något jag inte fattar

varför man vill ställa upp på men det är jag. Nu vart det en himla massans gnäll från mig men kände bara

att jag behövde skriva av mig efter jag kollade på det där hehe. Sista sommar dagen sjöng på sin absolut

sista vers igår,jag verkligen sög i mig all värme som gick men nu är nog sen sommar dagarna över,nu är

hösten på väg men jag är iallafall tacksam för dom tre eller fyra fina varma dagarna vi fick även om det är

alldeles för lite men bättre än ingenting. Här i västerås regnar det just nu eller gjorde precis vilket är ibland

mysigt. Apropå mysigt,igår kväll tog jag och min pojkvän en spontan kvällstur med bilen. Vi körde säkert i

tre timmar. Jag ville till någon sjö och kolla när solen går ner fast vi han inte riktigt men vi hittade en jätte

fin sjö lite utanför Salbohed som heter Öjesjön. Vattnet var glasklart,man såg molnen och färgerna i vattnet

och det var total tystnad mitt ute i ingenstans. Vi bara stod där,höll om varandra och tog in den här otroligt

vackra utsikten vi hade precis framför oss. Man skulle haft några filtar och ved att tända en brasa med för

det hade vart toppen men det här slog alla ställen jag vart på,kunde lätt stått där hela natten och bara kolla.

 

Fick verkligen en fin bild med mobilen,otroligt vackert och tystnaden gjorde stämningen ännu mysigare<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 13 september 2016 15:12

I hela mitt liv har mattematik aldrig varit min grej,det har bara varit jobbigt och aldrig har jag vart bra på  det heller. Under lite mer än två år nu har jag gått en bearbetningskurs i matte för att det sen ska bli lite lättare att klara av Mat...

Av Madeleine - 5 september 2016 14:24


När jag var 17 var jag med om en hemsk bilolycka,det här var alltså 2005. Jag,mamma och min moster var på väg till en julkonsert i november. Vi stod vid ett rödljus där vi väntade på att det skulle slå om till grönt. Min moster körde våran bil, j...

Av Madeleine - 1 september 2016 20:19


Kan ni förstå att september är här? Snacka om att tiden sprungit rakt framför ögonen på en,var det inte nyss juni? Det är väl nu jag har accepterat att hösten är på väg, vi fick några varma sen sommar dagar två gånger tre till fyra dagar det gjor...

Av Madeleine - 30 augusti 2016 16:30


Det bästa med regnväder,inga gettingar! Fast föredrar nog ändå sol och värme framför det hur vansinnigt rädd jag än är för dom, bara deras ljud när dom är på väg mer mig rysningar och hjärtstopp nästan hahah. Efter två hela dagar med bara regn oc...

Av Madeleine - 29 augusti 2016 14:36

         

Presentation


~ Från & med nu,här och nu ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards