Alla inlägg den 1 september 2016

Av Madeleine - 1 september 2016 20:19

Kan ni förstå att september är här? Snacka om att tiden sprungit rakt framför ögonen på en,var det inte

nyss juni? Det är väl nu jag har accepterat att hösten är på väg, vi fick några varma sen sommar dagar

två gånger tre till fyra dagar det gjorde mycket! Aldrig kul när sommaren är slut men nu är jag redo inför

hösten ändå fast längtar redan till nästa sommar. September är min månad,en månad av förändring och

utveckling. Kan nog bli en bra månad. Känner för varje dag hur jag växer som person,ser saker nu med

helt andra ögon, inser vad jag själv behöver för att jag ska må bra och börjar förstå vad jag vill ha i livet.

Något börjar ändå hända i mig,ibland har man inte alltid koll och tankarna kan rusa iväg men i övrigt går

livet i rätt riktning och det känns som om något är på väg, någonting hänger i luften och med det menar

jag nått positivt. Vad det är,hur det händer, när det kommer hända det visar sig med tiden. Jag ser fram

emot vad det än nu är men till dess ska jag bara njuta av livet mina dagar i vardagen och bara vara nu :)

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ Från & med nu,här och nu ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards